Jak zhubnout do plavek co nejrychleji?

Jak zhubnout do plavek co nejrychleji?
Blog  |  18. dubna 2022

Jelikož nám léto klepe na dveře, rozhodli jsme se v FFMENU pro Vás připravit článek, který bude zaměřený na to, jak zhubnout co nejrychleji do plavek před létem, nicméně tento článek pojmeme více obecně.

Ať chcete přibrat svalovou hmotu a nebo shodit přebytečná kila dolů, tak tento proces není běh na krátkou trať, ale spíše maraton a každý, kdo se rozhodne, že chce skoncovat s nepříznivou postavou si musí uvědomit to nejdůležitější a tím je to, že redukce hmotnosti je otázkou změny životního stylu na celý život a ne nárazové hubnutí. Pokud plánujete zhubnout nárazově a pak se vrátit ke svému starému nezdravému životnímu stylu, pravděpodobně narazíte na jo-jo efekt, o kterém jsme psali v minulém článku a Vy budete muset dietu protrpět znovu!

Učiňte konečné rozhodnutí za svým zdravějším já!

V prvotní řadě je potřeba učinit rozhodnutí a stanovit si jasný plán, který Vás bude muset motivovat do začátku a Vy jste si dokázali vytvořit nový návyk spojený se zdravým životním stylem. Pro to, abyste změnili Vaši postavu k lepšímu, musíte udělat první krok a tím je konečně začít! „Od pondělí začnu s dietou!“ tuto větu si snad řekl každý z nás, jenomže naše tělo nerozeznává, jaký den v týdnu je, a proto můžete začít jakýkoliv den a ideální je začít ihned, jak Vás to napadne. Změna životního stylu má být edukativní proces, ve kterém se seznamujete se svým tělem a učíte se mu dopřávat to, co opravdu potřebuje, i když existuje spousta článků, ve kterém naleznete „zázračné“ diety, metody, fígle jak nejrychleji a nejefektivněji zhubnout, tak na každé tělo funguje trochu něco jiného, a proto Vy sami musíte naleznout správný způsob pro Vaše těla. V zásadě si stačí ale pohlídat dva nejdůležitější faktory pro správné hubnutí a tím jsou: Kalorický deficit a pravidelná pohybová aktivita, o kterých budeme psát později.

Určete si krátkodobé a reálné cíle

Pokud tedy začneme s dietou a přeměny Vaší postavy, je potřeba si pro začátek určit krátkodobé a reálné cíle, proto abychom neztratili motivaci v tom pokračovat. Začněte tedy velice pomalu, nemůžete po Vašem tělu chtít, abyste z nezdravého životního stylu a nepravidelného pohybu přešli okamžitě na striktní dodržování zdravého stravování a navštěvování posilovny 6x týdně. Vaše tělo to možná zvládne týden, někdo možná měsíc, ale nakonec se stejně vrátíte zpět k Vašemu původnímu stylu života, a to z toho důvodu, že Vám dojdou síly a Vy ztratíte motivaci a chuť se svou postavou něco udělat. Pro začátek tedy bude stačit, když se rozhodnete posunout se kupředu a dáte si nějaký jednoduchý cíl. Pro začátek například zhubnout 5 kilogramů za 3 měsíce nebo 3x do týdne si jít na 30 minut zasportovat (nemusí to být zrovna posilovna, ale zezačátku postačí procházka, lehký běh, plavání nebo sport, který máte Vy sami rádi). Tyto anebo další podobné cíle mohou být prvními milníky za Vaší přeměnou postavy, postupně, jak si tyto cíle budete plnit si budete vymýšlet nové a v tuto chvíli těžší cíle, ale postupem času jim budete blíže.

Vše dělejte postupně

Budeme se opakovat, ale přeměna postavy má být změna na celý život, a ne jenom pouze nárazově, z toho důvodu není tedy potřeba nikam spěchat. Postupně, jak budete hubnout a zároveň sílit a zvyšovat svojí kondici, vůli a motivaci zjistíte, že cíle, které se zezačátku tváří jako nereálné jsou čím dál tím více dosažitelné, chce to jenom vydržet!

Změna jídelníčku a stravovacích návyků

Dalším důležitým bodem za vysněnou postavou je změna jídelníčku a Vašich stravovacích návyků. Tento proces je snadno dosažitelný s krabičkami od FFMENU, jelikož FFMENU se Vám postará úplně o vše. Ať už o správné vybrání programu (Racio, Muscle, Low carb) společně s naším výživovým poradcem, správné kalorické hodnoty na základě Vašeho kalorického výdeje, pravidelný příjem potravy, vytvoření nových stravovacích návyků a příjem makroživin, mikroživin, vitamínů apod. Pro bližší informace neváhejte kontaktovat našeho výživového poradce: 731 267 191.

Omezte prázdné kalorie

Jestli chcete ještě, co nejvíce zefektivnit Vaší redukci hmotnosti, omezte konzumaci nezdravých výrobků (sladkosti, limonády, alkohol). Je to z toho důvodu, že tyto potraviny obsahují vysoké množství cukrů, které mají spoustu kalorií a nezasytí Vás, a proto toho dokážete pojmout ve velkém množství.

Dodržujte kalorický deficit

Alfou a omegou celé redukce hmotnosti je dodržování kalorického deficitu, což znamená, že musíte přijmout méně kalorií než jich spálíte. Toho jde docílit dvěma způsoby. Prvním způsobem, jak mít kalorický deficit je ten, že si budete počítat Váš kalorický příjem, tento způsob je však velice časově náročný a pokud nejste profesionální sportovec, který se např. připravuje na závody, tak tento způsob je zbytečný, pokud však naleznete prostor si každé jídlo vážit a hlídat si příjem kalorií, dosáhnete výsledků rychleji. Druhým a jednodušším způsobem, jak si hlídat kalorický deficit je takový, že tuto činnost přenecháte odborníkům, kteří se postarají o to, aby Vaše tělo dostalo to, co potřebujete. Můžete si tedy nechat od odborníka připravit jídelníček podle kterého si budete jídla připravovat sami anebo celkový proces přenecháte týmu FFMENU, který Vám pohlídá výše zmiňované body. Naši kompletní nabídku programů naleznete ZDE.

Pravidelná pohybová aktivita

Pokud chcete zhubnout a nejste zastáncem pohybové aktivity anebo nemáte čas vykonávat nějaký sport, postačí Vám pouze kalorický deficit, ale následná redukce bude méně efektivní a budete muset být více striktní ve Vašem stravování.
Pokud si však naleznete pravidelnou pohybovou aktivitu, která Vás bude bavit a naplňovat, půjde to ruku v ruce s Vaší redukcí hmotnosti. Najděte si tedy 30 minut Vašeho času pro vykonání nějaké pohybové aktivity a Vaše tělo se Vám za to odvděčí, nejenomže dopomůžete Vašemu hubnutí, ale také se Vám zlepší nálada, zdravotní stav, kondice,..

Buďte trpělivý!

Jak jsme již zmiňovali hubnutí je běh na dlouhou trať a je potřeba vytrvat a výsledky se dřív nebo později dostaví, protože tak tělo funguje. Nemůžete očekávat to, že když jste se celý život stravovali nezdravě a neměli pravidelný pohyb, docílíte Vaší vysněné postavy za 3 měsíce. Tak to bohužel nefunguje… Samotný proces může trvat v rámci měsíců, roků, záleží na tom, v jaké startovní pozici se nacházíte, a proto je důležité vytrvat!

Shrnutí

Smyslem redukce hmotnosti je samozřejmě to že se chcete cítit a vypadat lépe, ale souvisí s tím mnoha dalších aspektů, které mohou být: naučení se nových stravovacích návyků, zapojení pravidelné pohybové aktivity, omezení nezdravých potravin, zlepšení nálady, kondice a zdravotního stavu. Neberte Vaší redukci hmotnosti jako jednorázovou dietu, ale jako změnu Vašeho životního stylu k lepšímu.

Přečtěte si také

Jak si změřit kalorie?

Jak si změřit kalorie?

I přestože díky krabičkám od FFMENU počítat kalorie nemusíte, jelikož vše řešíme za Vás, rádi bychom tomuto tématu věnovali pár řádků. Úkolem naší firmy je především splnění Vašich cílů, které se týkají Vašeho zdravotního stavu, postavy, kondice, ale také se Vás snažíme vzdělávat v oblasti zdravého životního stylu. Tentokrát se tedy podíváme na kalorie a na jejich počítání.

FFMENU PODPORUJE PROJEKT FUCK CANCER!

FFMENU PODPORUJE PROJEKT FUCK CANCER!

Před pár dny odstartovala doposud největší osvětová kampaň týkající se rakoviny mladých lidí s názvem FUCK CANCER.

Pitný režim - kolik mám denně vypít?

Pitný režim - kolik mám denně vypít?

Již se pomalu blížíme do období, kdy teplota na teploměru se bude blížit k 30 °C a s tímto obdobím taky přichází spousta dotazů ohledně toho, kolik vody by člověk měl denně vypít? Na tuto otázku se tedy podíváme blíže.

Jak zhubnout bez jojo efektu?

Jak zhubnout bez jojo efektu?

S jarem je tu nový příliv energie a chuť konečně zacvičit se svou postavou a zbavit se před létem přebytečných kil, abychom se v létě mohli chlubit postavou v plavkách. V minulém článku jsme se zaměřili na to jak nabrat svalovou hmotu, dnes se však podíváme na druhou stranu mince, jak zhubnout bez jojo efektu.

Jak nabrat svaly?

Jak nabrat svaly?

Převážnou část naší klientely zajímá, jak mají správně hubnout, ale tentokrát bychom se rádi zaměřili na klientelu, kteří mají opačný problém. Proto se v dnešním článku budeme věnovat problematice, na kterou se dost často zapomíná, jak nabrat svalovou hmotu.

Co Vás zajímá?

Přihlaste se k odběru novinek

Přihlaste se k doběru novinek a nenechte si ujít slevy, akce či nová jídla…